بهبود و افزایش فروش و رونق کسب و کار و خروج از رکود و بحران شرکتها و بنگاه های تولیدی و خدماتی کشور برای شرکت های کوچک و متوسط و حتی شرکت های بزرگ و معتبر که گاهی به دنبال مشکلاتی مانند اشتباهات مدیریتی، تغییر قوانین و مقررات تجاری، اصلاحات نظام مالیاتی، کسری بودجه و مشکلات اقتصادی کشور ها یا تحریم با رکود و بحران مالی مواجه می شوند و اگر این شرایط ادامه پیدا کند، تا مرز ورشکستگی نیز پیش می روند، یک هدف و آرزوی مهم و مدیریتی می باشد. هدف گذاری های استراتژیک برای شرکت انگیزه بخش است، به خصوص که این اهداف قابل دسترس و در زمان کوتاه دست یافتنی باشد. برخلاف تصور رایج، در چنین مواقعی لازم است شرکت ها همچنان نسبت به بازار پیشنهادات، درخواست ها و فرصت های احتمالی حساس باشند.

طبق اصول مدیریتی یکی از قوانین طلایی در زمان بحرانی، داشتن چشم انداز و یک افق دید بلند مدت است. هدف گذاری های استراتژیک برای شرکت انگیزه بخش است، به خصوص که این اهداف قابل دسترس و در زمان کوتاه دست یافتنی باشد. برخلاف تصور رایج، در چنین مواقعی لازم است شرکت ها همچنان نسبت به بازار پیشنهادات، درخواست ها و فرصت های احتمالی حساس باشند.

شركت فرايند بهبود پارسيان با اتكاء به تجربه ۱۷ ساله خود در زمينه مشاوره و آموزش سیستم‌های مديريتي و با اجراي بيش از ۵۰۰ پروژه مشاوره مدیریت در حوزه های مختلف کسب و کار آماده مشاوره میباشد.  شرکت فرآیند بهبود پارسیان برای حمایت از کلیه مدیران که در این شرایط رکود و بحران اقتصادی با مشکلات فراوان روبرو هستند و خواهان گذر موفق در این برهه از زمان هستند، دعوت مینماید طی دوره مورخ ۰۱/۰۵/۱۳۹۷ لغایت ۰۱/۰۶/۱۳۹۷ از طرح ضربتی افزایش فروش استفاده کنند.

لازم به ذکر است بخشی از هزینه های مشاوره های مدیریتی به صورت بلاعوض و توسط مراجع ذی صلاح پرداخت می شود.