درباره برندینگ

افراد زیادی در مورد برند، برندیگ و برندسازی صحبت می کنند، اما تعداد کمی از افراد آنرا درک می کنند. حتی تعداد کمتری درباره روش مدیریت آن و پیاده سازی اش اطلاع دارند. اما هنوز همه خواهان آن هستند.  اگر بتوانیم از تصورات غلط را درباره برند پاک کنیم، فضای بیشتری برای حقایق آن ایجاد کنیم. واقعیت این است که برند، لوگو نیست. هویت بصری، دکوراسیون شیک و هزاران اما و اگر دیگر هم نیست.

 

برندینگ یا مشاوره برندینگ چیست؟

برند یک احساس کاملا باطنی است زیرا همه ما به رغم نهایت کوشش خود برای منطقی بودن، موجودات احساسی هستیم. مهمتر اینکه این حس توسط  مشتریان ساخته می شود و نه از سوی شرکت و سازمان ها. ما نمی توانیم آنرا بوجود آوریم فقط می توانیم آنرا مدیریت و هدایت کنیم. در دنیای امروز بازارها مملو از محصولاتی است كه از لحاظ فیزیكی تفاوت چندانی با یكدیگر ندارند. پس خلق شخصیت مناسب برای یك نام تجاری، می‌تواند تمایز چشمگیری را ایجاد كند. هر نام تجاری، شخصیت خاص خود را دارد که یک مزیت رقابتی در بازار به شما می دهد. نام تجاری یک راه برای جذب مشتریان جدید است. شما می توانید با تشکیل یک واحد کوچک در مجموعه خود و  کمک از مشاوره ای متخصص مسیر درستی در جهت توسعه برند طی نمائید که پایانش ذهن مخاطب شماست.

ارائه خدمات شرکت فرآیند بهبود پارسیان در حوزه برندینگ شامل بخش های زیر می باشد

 

  1. ایجاد برند و هویت سازمانی
  2. ایجاد کمپین تبلیغاتی برند
  3. مشاوره برندسازی و مشاوره برندینگ
  4. آموزش حفظ ارزش برندینگ 
  5. افزایش فروش و سود 

 

شما می توانید با بهره گیری از خدمات شرکت هایی که در زمینه مشاوره برندینگ و برندسازی فعالیت دارند برای خود ایجاد برند نمایید. با برندسازی می توانید خود را به خوبی در بازار هدف معرفی کنید. ما با ارائه مشاوره تخصصی در این زمینه به شما کمک خواهیم کرد تا افزایش فروش و سود را از بازار بدست آورید و آن را حفظ نمایید.

جهت مشاوره با کارشناسان و یا هرگونه سوال در زمینه  امور برندینگ و برند سازی شرکت خود با ما تماس حاصل نمایید.