مشاوره فروش و بازاریابی اینترنتی

قطعا برای همه ما جذاب هست که با دانستن علم بازاریابی و فروش در اینترنت، بتوانیم کسب درآمد داشته باشیم.فرض کنیم یک محصول فیزیکی را می خواهید بفروشید! نیاز به مغازه در خیابانی لوکس را در نظر بگیرید،قطعا برای شما مشتری خاص دارد  و به فروش شما کمک خواهد کرد. اما در نظر بگیرید که چقدر هزینه می کنید تا شرایط و بستری را برای فروش خود پدید آورید.ضمنا در خاطر خود بسپارید که چقدر استرس خواهید داشت،اگر یک روز ،تنها یک روز از ماه تعطیل باشد،چقدر از بازدهی مالی شما کمک خواهد شد؟!

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که با بازاریابی اینترنتی یا فروش اینترنتی بتوانید در روزهایی که تعطیل هستید نیز فروش داشته باشید؟

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که می توانید، با دانشی حرفه ای هوشمندانه تر کسب درآمد کنید؟

دیگر نگران هزینه های جاری یک مغازه نباشید، چون ما به شما پیشنهاد می کنیم با طراحی و تولید یک نرم افزار تحت وب خوب (یک وبسایت عالی) بتوانید بازاریابی و فروش محصولات فیزیکی و دیجیتالی خود را انجام دهید.

به خاطر دارم در یکی از روزهای سرد زمستان،زمانی که به مغازه ی دوستم که سالیان سال به فروش قطعات کامپیوتری مشغول بود رفتم.نگران و پریشان و کاملا مضطرب نسبت به وضعیت بازار خود،صحبت هایی که کرد و حرف هایی که زد مرا به فکر فرو برد.او با اینکه می دانست بازاریابی و فروش اینترنتی (دیجیتال مارکتینگ) چقدر می تواند به او کمک کند،اما تا آن زمان این کار را انجام نداده بود و برای همین در بازار رقابتی که بسیاری از افراد جامعه از طریق اینترنت خرید های خود را انجام می دهند، موفق نبود.

او برایم مثال زد، دیروز یک خانم برای خرید گوشی به من مراجعه کرده و من هم کاملا گوشی را به او معرفی کردم و گوشی را از نزدیک دید.خانم در هنگام خروج از مغازه،به من گفت که قیمت شما با وبسایت دیجی کالا اختلاف دارد و من می توانم ارزانتر خرید کنم، فقط برای تماشای گوشی از نزدیک آمده بودم و خرید خود را از انجا انجام خواهم داد و اگر شما تخفیف خوبی بدهید،قطعا از شما خرید خواهم کرد.

بازاریابی و فروشی که دیجی کالا در مدت محدود برای خود انجام داد یک استثنا بود،اما می توان کسب و کارها، محصولات و خدماتی را بازاریابی کرد که در آن بتوانید از ظرفیت اینترنت استفاده کنید و در بستر اینترنت خدمات خود را بدون استرس مالی اجاره، هزینه های جاری و خرید انبوه انجام دهید.فقط کافیست به گروه شتاب اعتماد کنید و در این راستا مشاوره های کاربردی این گروه به شما کارساز خواهد بود.

من در یک کلام به شما می گویم که می توانید از طریق اینترنت، کسب درآمد داشته باشید،گروه شتاب یک استارت اپ موفق به نام پارسیان تندر دارد که در زمینه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات سراسر کشور فعالیت می کند.

این استارت اپ توانسته در مدت حضور خود در رقابت بازار قابل قبولی را برای خود بدست آورد.پارسیان تندر ، فروش و بازاریابی اطلاعات مناقصات و مزایدات را انجام می دهد و در این راستا موفق بوده است.

اینکه بتوانید از طریق اینترنت و در بستر وب کسب درآمد داشته باشید،فوق العاده ست.به خصوص هنگامی که در مسافرت هستید و صدای پیامک گوشی خود را می شنوید، به سمت آن می روید و واریزی مبلغی به حساب خود ، شما را خوشحال خواهد کرد.

تجربه ی متفاوتی را خواهید داشت و این نوید را به شما خواهیم داد که می توانید به راحتی ، با انتقال تجربه و کمی صبر و حوصله و پشتکار و هدفمندی، به کسب درآمد از اینترنت بپردازید.

بازاریابی و فروش اینترنتی یک تخصص است و در این راستا باید از متخصصین استفاده شود.گروه شتاب این نوید را به شما می دهد که در زمینه ی مشاوره اینترنتی،تجربه کافی را دارد و با راه اندازی کسب و کار اینترنتی برای شما،هدفمندانه تر شما را به سمت موفقیت مالی سوق خواهد داد.

انگیزه کافی برای حضور در دنیای وب،اولین گام می باشد.شما باید پلن و نقشه راه مشخصی داشته باشید.آنچه مشخص است کیفیت خدمات پشتیبانی و صداقت با مشتریان در بستر وب می باشد.

شاید عناوین به مانند بازاریابی آنلاین را بیشتر شنیده باشید،بسیاری از همکاران ما در سطح اینترنت با ارائه خدمات حرفه ای توانسته اند به بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی کمک شایانی داشته باشند.

البته در این بین بسیاری از افراد شیاد با کلاهبرداری اینترنتی از مردم،فروش مطالب رایگان اینترنت،آنها را به سمت و سویی برده اند که سالها از کسب درآمد اینترنتی عقب افتاده اند.

انتخاب یک گروه خوب برای همکاری در زمینه ی دیجیتال مارکتینگ،یک شرط لازم برای شروع فعالیت بازاریابی و فروش می باشد.

مراحل بازاریابی دیجیتال را اینگونه بیان می کنیم:

  • در معرض دید قرار گرفتن محصولات و خدمات (وبسایت)
  • جذب ترافیک هدفمند و واقعی
  • افزایش تعامل با مشتریان خود(بصورت تلفنی – اینترنتی و مکاتبه ای)
  • ارائه سرنخ به مشتریان برای خرید و دریافت خدمات
  • بررسی فنی مشتریان وب
  • حفظ و نگهداری و پشتیبانی

 

شركت فرايند بهبود پارسيان با اتكاء به تجربه ۱۵ ساله خود در زمينه مشاوره و آموزش سیستم‌های مديريتي و ساير خدمات مرتبط با استفاده از دانش و تجربه متخصصان و اساتيد دانشگاهي فعاليت می‌نماید. اين شركت با اجراي بيش از ۵۰۰ پروژه اجرايي در سازمان‌های ايراني و برگزاري بیش از ۱۰۰۰ دوره‌ای آموزشي مختلف، همكاري خود با گروهي از مشاوران بین‌المللی و اساتید دانشگاهی از سال ۱۳۸۳ شروع نموده است.

پیشنهادات ما برای فروش بیشتر به مشتری همیشه جواب می دهد.پشتیبانی خوب، همیشه یک برگ برنده خواهد بود.

اینکه بتوانیم همیشه به مشتری حس خوب بدهیم،بتوانیم کاری کنیم که از راه دور لبخند را بر صورت ما حس کند،بتوانیم طوری رفتار کنیم که خود او مبلغ کار ما باشد و در واقع رفتار حرفه ای در ارتباطات هوشمند داشته باشیم،ما را به سوی موفقیت بیشتر سوق خواهد داد.

 

دیدگاه خود را بنویسید

رایانامه شما منتشر نخواهد شد. لطفا فیلد های ضروری را پر کنید.