نگاهی به آموزش های زمستانه شرکت فرآیند بهبود پارسیان

واحد آموزش(آکادمی مدیریت و صنایع)  شرکت فرآیند بهبود پارسیان در زمستان ۹۷ موفق به برگزاری بیش از ۷۰ دوره آموزشی در شرکت ها و واحد های صنعتی نام آشنا شد.

امروزه اهمیت آموزش در سازمان ها بر کسی پوشیده نیست، با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی و بازار رقابتی حاکم در صنعت به کار گیری دانش گذشته کمتر به کار می آید، لذا افراد مصمم به کسب دانش و تخصص در زمینه ها مرتبط با کارشان هستند. سرپرستان معتقدند که دوره های آموزشی ضمن خدمت می تواند قابلیت های دانشی و مهارتی و نگرش مناسبی را در کارکنان پرورش دهند. با این همه، گاه عوامل زمینه ساز تغییر رفتار درکارکنان را مورد غفلت قرار می دهند؛ که چنین غفلتی تمام تلاشهای آنان را در راستای بهبود سازمان با ناکامی روبرو می سازد.در ادامه با شرکت فرآیند بهبود پارسیان همراه باشید.

چرا آکادمی مدیریت و صنایع؟! این شرکت با توجه به سابقه ی ۱۵ ساله خود در زمینه آموزش و مشاوره مجری برگزاری بیش از ۱۰۰۰ دوره آموزشی در صنایع و مدیریت بوده است. از ویژگی های بارز آکادمی مدیریت و صنایع بهره گیری از اساتیدی است که از مشاوران و مدیران به نام این مرز و بوم هستد و سابقه فعالیت در واحد های صنعتی مختلف را دارند و بدین ترتیب آموزش هایی که داده می شود کاملا مرتبط به شرایط واحد های صنعتی است.

در زمستان اخیر، این شرکت با همکاری واحد های آموزش کارخانه ها و شرکت های مختلف اقدام به برگزاری دوره هایی در زمینه ی مدیریت، مهندسی صنایع و دوره های نرم افزاری کرده است.

سازمان ها به دنبال رشد و ارتقای خود هستند، با نیاز سنجی آموزشی در شرکت ها و کارخانه های مختلف دوره ها با اساتید مجرب و با تجربه در محل واحد های صنعتی و شرکت ها برگزار شد.

 

 

آموزش

 

از جمله واحد های صنعتی که شرکت فرآیند بهبود پارسیان با آنها در جهت برگزاری دوره های آموزشی همکاری کرد، کارخانه ایران دلکو، کارخانه پتروپویش کیمیا، کارخانه فرافن گاز، واحد صنعتی بسته بندی شیر پگاه، شرکت نان سحر، کارخانه پاراگ سازه، شرکت نیک کاشت، کارخانه محب پلی استر خاوران، کارخانه نار فوم کار، واحد صنعتی الدوزلار، کارخانه ژیوار صنعت کانیار، کارخانه فولاد صدر، شرکت نوین چرم و واحد صنعتی صنایع غذایی درفام.

آموزش

 

دیدگاه خود را بنویسید

رایانامه شما منتشر نخواهد شد. لطفا فیلد های ضروری را پر کنید.