در دوره ی اصول و فنون مذاکره ی کارخانه ایران دلکو چه گذشت؟

این دوره به همت گروه آموزش شرکت فرآیند بهبود پارسیان در سالن اجتماعات کارخانه ایران دلکو در ۸ ساعت برگزار شد

 

 

اصول و فنون مذاکره

اصول و فنون مذاکره

 

مدرس این دوره مازیار جهادی، به طور کامل در رابطه با قواعد اصول و فنون مذاکره اثر گذار به صحبت پرداخت. وی در ادامه به اهمیت مذاکره حرفه ای پرداخت و راه های رسیدن به هدف مورد نظر در جلسات را خاطر نشان کرد.

جهادی گفت: دریک مذاکره باید تفاهم و اصل انتفاع دو طرف رعایت و حاصل شود تا بتوان گفت این مذاکره مورد قبول است.وی افزود:هرمذاکره ،استانداردها و چارچوبهای حقوقی و اصولی خود را دارد و فضای مذاکره باید دوستانه و عاری از هرگونه تنش و چالش باشد و مذاکره کننده خوب همیشه باید به ابزار و فنون قوی مصلح و مسلط باشد و از طریق این بانک اطلاعاتی ، وارد عرصه گفتمان و رایزنی شود.

جهادی در ادامه به مبحث زبان بدن پرداخت و زبان بدن را بخش جذاب و مهم اصول و فنون مذاکره دانست. با این روش پیام خود را به شکل دقیق تری به طرف مقابل مذاکره می رسانیم و می توانیم پیام های او را به شکل دقیق دریافت و تفسیر نمود.

نسرین خطیبی مدیر آموزش

مدرس مهندس جهادی، با برگزاری دو کارگاه بحث را داغ تر و جذاب تر نمودند و از مشارکت تمام افراد حاضر در جلسه کمک گرفتند به طوری که افراد بر اساس یک سناریوی واقعی به مذاکره با یکدیگر پرداختند و این امر باعث یادگیری بهتر مطالب گفته شده در دوره شد.

واحد آموزش شرکت فرآیند بهبود پارسیان، با برگزاری دوره های مختلف آموزشی به دنبال ارتقای سطح آموزش شرکت ها و واحد های صنعتی است این شرکت با بیش از ۱۷ سال سابقه فعالیتها آموزشی و مشاوره ای در حوزه صنایع و مدیریت به عنوان پرچمدار آموزش‎های تخصصی و مرتبط با اهداف سازمان ها شناخته مي شود.

دیدگاه خود را بنویسید

رایانامه شما منتشر نخواهد شد. لطفا فیلد های ضروری را پر کنید.